Forum

Resultat 1 till 5 av 5
    Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Fråga Varför inte...

välja ett tema som klarar av responsiv design när ni ändå lägger tid på att uppdatera? Ni har inte ens gjort så man kan surfa till http://m.wpsv.se eller http://mobile.wpsv.se/ och få en anpassad sida för mobilsurf!

Tro inte att jag är glad för att ni finns, för det är jag. Uppskattar att ni lägger er fritid på detta... Men tycker min fråga är ganska relevant i dagens mobila samhälle... Annars ser den bra ut

Over and out
    .m

Ansvarig Da^MsTs avatar
    Tack
    0
    Tackad 59 gånger i 59 inlägg
    För forumdelen har vi som du kanske märkt redan ordnat detta (den del som används mest). Men det är tänkt att det ska komma på ett eller annat sätt för övriga delar också. Dessvärre så har jag varit relativt ensam att koda allt för den nya versionen och tiden har inte riktigt funnits där än.

Med andra ord, håll ut. Ska ordna så att de flesta portaldelarna blir mobilanpassade också.
    /Mvh Mattias - Ansvarig WordPress Sverige - Personlig sida/blog { Eyesx }
    Var vänlig respektera att support för WordPress endast kan ges i forumet, inte via PM eller e-post.

Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg
    Hmm hur är "forumdelen" mobilanpassad?

Ansvarig Da^MsTs avatar
    Tack
    0
    Tackad 59 gånger i 59 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av jahrl Visa inlägg
    Hmm hur är "forumdelen" mobilanpassad?
    Dels så är Tapatalk aktiverat och det finns även ett mobilanpassat tema som bör visas när du besöker forumet i en mobil läsare.
    /Mvh Mattias - Ansvarig WordPress Sverige - Personlig sida/blog { Eyesx }
    Var vänlig respektera att support för WordPress endast kan ges i forumet, inte via PM eller e-post.

Medlem
    Tack
    1
    Tackad 1 gång i 1 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Da^MsT Visa inlägg
    Dels så är Tapatalk aktiverat och det finns även ett mobilanpassat tema som bör visas när du besöker forumet i en mobil läsare.
    och skulle det mobila temat inte visas automatiskt så kan man välja det längst ner till vänster på varje sida som hör till forumet. Det står bara namnet på stilen (dvs. wpsv) i den rullgardinsmenyn, så det är kanske inte helt uppenbart, men fäller man ut menyn så ger det sig.

/Anders

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Dela/Bokmärk

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •