Forum

Resultat 1 till 4 av 4
    Ny medlem
    Tack
    2
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Fråga Jag kan inte ladda upp nya tillägg och teman

Jag ha precis laddat hem den nya versionen av WP och startat upp en ny hemsida. Men var gång jag ska söka efter teman eller tillägg så hänger den sig och jag får ett felmeddelande
    Ett oväntat fel uppstod. Något kan vara fel hos WordPress.org eller denna serverkonfiguration. Om du fortsatt har problem, försök att hitta hjälp på officiella supportforumet (engelska) eller WordPress Sverige.
    Då har jag testat att ladda ner dem på hårddisken och ladda upp dem via ftp:n men då hittar inte WP dem. Jag blir galen.

Hjälp mig någon....

Ansvarig Da^MsTs avatar
    Tack
    0
    Tackad 59 gånger i 59 inlägg
    Det låter som du har en serverkonfiguration som inte riktigt fungerar som den ska. Är det en egen server eller webbhotell?
    /Mvh Mattias - Ansvarig WordPress Sverige - Personlig sida/blog { Eyesx }
    Var vänlig respektera att support för WordPress endast kan ges i forumet, inte via PM eller e-post.

Ny medlem
    Tack
    2
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg
    Det är webbhotell - One.com. De visste tydligen om problemet och bad mig ladda upp dem via ftp istället. Så jag får väl testa det...

Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 3 gånger i 3 inlägg
    Kanske din webbhotell har problem på FTP-access som automatiska installera. Har du försök att hämtar och upload via FTP?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Dela/Bokmärk

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •