Forum

Resultat 1 till 3 av 3
    Medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Fråga Sidan flyttar sig

Jag håller på med ett eget tema, fortfarande i stadiet där man formar sidan.

När man går in på sidan så är den rätt Men när man klickar på arkiv, kategori eller post så flyttar sig hela sidan åt vänster. Jag har nu suttit i några timmar och försökt hitta felet men jag hittar det inte. Någon som kan tänka sig vad det kan vara?

Temat jag arbetar med: http://www.thesecretnetwork.se/ouat/

Moderator
    Tack
    1
    Tackad 74 gånger i 74 inlägg

Sv: Sidan flyttar sig

Sitter bara på mobilen nu o ser inget särskilt.
    Men det jag kan komma på är kanske det att sidan får en scrollist och sidan då hoppar.

Skickat SGS3 via Tapatalk2

Medlem
    Tack
    0
    Tackad 21 gånger i 20 inlägg
    Hej!

Om det är så att den bara hoppar till lite grann är det troligtvis en scroll som läggs till.. Lägg till detta i din css för body, har du redan en body i cssen lägg till bara själva parametern:
    body{
    overflow-y: scroll;
    }

Om det är så att din sida vanligtvis är centrerad men nu ligger till vänster så har du troligtvis missat en avslutande </div> tagg.. Antingen har du en för mycket eller en för lite! Kolla i koden på de templates du nyligen ändrat i och se så det inte ligger en extra eller för lite.
    Senast redigerat av Tigerton den 2012-10-14 klockan 12:37. Anledning: jävla automatiska smileys..

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Dela/Bokmärk

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •