Forum

Resultat 1 till 2 av 2
    Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Kategorier problem, visas tomt

Hej jag har ett problem på min blogg bitterpappan.se Jag har googlat och försökt hitta svaret på en lösning, utan lycka. Oavsett vilken kategori jag väljer så visas det bara tomt. Om jag trycker på "Allmänt" till exempel så visas det tomt fast jag har över 800 inlägg i Allmänt. Etiketter fungerar precis som det ska men inte Kategorierna. Någon som vet var problemet skulle kunna vara?

Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av bitterpappam Visa inlägg
    Hej jag har ett problem på min blogg bitterpappan.se Jag har googlat och försökt hitta svaret på en lösning, utan lycka. Oavsett vilken kategori jag väljer så visas det bara tomt. Om jag trycker på "Allmänt" till exempel så visas det tomt fast jag har över 800 inlägg i Allmänt. Etiketter fungerar precis som det ska men inte Kategorierna. Någon som vet var problemet skulle kunna vara?
    Jag har löst det! Började om från noll i .php-filen. Antagligen har jag råkat ändra eller tagit bort något i koden som skapade problemet.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Dela/Bokmärk

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •