Hej, jag är lite osäker på var min fråga hör hemma - men försöker här under tillägg, eftersom jag nyss försökt lösa mitt problem med tillägget AMU (Add Multiple Users). Mycket tacksam för hjälp med mina nybörjarfrågor...:-)

Jag har en sajt som bla. är tänkt att fungera som informations-källa för bortåt 350 deltagare i ett utbildningsprojekt. Deltagarna tillhör en (eller flera) av 5 olika grupper. Jag skulle vilja att deltagarna bara får updates om inlägg relevanta för deras egen grupp (-er).

Detta verkar gå bra att göra med "registered users" (bara mig själv än så länge) - det är bara att skapa 5 kategorier och ange vilka av dessa användaren ska uppdateras om - men jag ser inget sätt att göra detsamma med "subscribers" (de övriga 349, som jag har mailadresser till och har lagt till i bulk med hjälp av Subscribe2).

Jag har nyss försökt med tillägget Add Multiple Users, som verkar kunna skapa "registered users" utifrån en hög mailadresser (om det nu är det som är nödvändigt att göra!?) men dels förstår jag inte helt hur den funkar (är ny på csv-filer etc), och dels är jag inte helt säker på att den verkligen kan lösa problemet....

Nån som förstår vad jag menar och har något förslag på lösning?? Tack :-)