Forum

Resultat 1 till 4 av 4
    Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Hjälp, felaktig text visas i IE!

Hej, Finns det någon vänlig kunnig person som kan hjälpa mig med detta?

Jag påbörjade en hemsida med temat Twenty Eleven. Publicerade en statisk välkomstsida med en viss text. Efter att ha funnit ett optimalt tema för det aktuella projektet ändrades såväl Titel och slogan som välkomstsidans text. Sidan visas och ser helt OK ut. Dock visas den "gamla" texten under Webbadressen i IE? Hur i hela friden kan den tidigare texten, som inte längre finns, fortfarande visas? Kan nämna att jag raderat bort Twenty Eleven. Dessutom har jag lagt till All in One SEO Package (dock ej fullständigt ifyllt) samt tillägget Soliloquy slider Lite.

Väntar tacksamt på svar!
    Mvh
    Mia

Ansvarig Da^MsTs avatar
    Tack
    0
    Tackad 59 gånger i 59 inlägg
    Sidan är kanske cachad i IE?
    /Mvh Mattias - Ansvarig WordPress Sverige - Personlig sida/blog { Eyesx }
    Var vänlig respektera att support för WordPress endast kan ges i forumet, inte via PM eller e-post.

Ny medlem
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg
    Tack Mattias!

Troligen är det så. Vet du hur lång tid det kan ta innan den gamla sidan förvinner? Har läst att man kan använd tillägget Redirection för omdirigering. Kan jag använda mig av detta fastän jag inte har den gamla sidan (URL) kvar?

Hälsningar
    Mia

Ansvarig Da^MsTs avatar
    Tack
    0
    Tackad 59 gånger i 59 inlägg
    Har man inte något cache-tillägg installerat så bör det inte ta allt för lång tid innan cachat innehåll förnyas. Man kan alltid försöka med att tömma cachen i webbläsaren. Använder man något tillägg för cache så kan man även tömma cachen för detta i adminpanelen.
    /Mvh Mattias - Ansvarig WordPress Sverige - Personlig sida/blog { Eyesx }
    Var vänlig respektera att support för WordPress endast kan ges i forumet, inte via PM eller e-post.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Dela/Bokmärk

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •